Pronajměte si v Praze vybavenou kancelář levně a s přehledem

Pronajměte si v Praze vybavenou kancelář levně a s přehledem

Sdílejte

Hledáte volné prostory k pronájmu pro vaši firmu? Vaše kanceláře by měly být zařízené kvalitním nábytkem a mít reprezentativní umístění i vzhled? Přehled o všech kancelářských budovách v Praze a o možnostech krátkodobého a dlouhodobého pronájmu najdete na stránkách vybraných realitních firem. Kde jenom začít? Ze všeho nejdřív si najděte firmy, které zdarma poskytují co nejpodrobnější informace o kancelářích a obchodních prostorech v Praze. Spoustu věcí se tak můžete bez poplatků dozvědět ještě předtím, než svého zprostředkovatele kontaktujete.

Na co si dát pozor?

Při výběru zařízené kanceláře si všímejte všech detailů, které z fotografií na webu nemusí být hned patrné. Mají vaše kanceláře okna? Jsou pracovní místnosti vybaveny ergonomický nábytkem? Úklid a údržba, připojení k internetu a veškeré zálohy jsou již v ceně pronájmu? Zasedací místnosti jsou volně přístupné nebo na rezervaci předem? Jaký je energetický štítek budovy? Klimatizace nebo otevíratelná okna? Patří ke kanceláři centrální recepce se salonkem, je spolehlivě dostupné parkování pro zaměstnance i klienty? Při zařizování pronájmu kanceláří je třeba také dbát na výběr vhodné lokality a budovy, která by měla být dopravně dostupná a permanentně zabezpečená ostrahou a centrálním bezpečnostním systémem. Všechny podrobnosti, pokud je nenajdete na webových stránkách, by vám měla prozradit realitní firma a umožnit vám prohlídku.

Provize a služby navíc

Poskytovatelé pronájmu kanceláří si většinou účtují provizi za jejich zprostředkování. U realitní firmy Prague Offices Solutions s.r.o. nic takového neplatíte, zdarma zveřejňuje podrobnosti o nabídkách kancelářských a obchodních prostor po celé Praze, zájemci o pronájem provizi neplatí. Snadno si najděte svoji kancelář pomocí vyhledávače kanceláří, kde objevíte i přehlednou mapu kanceláří. Vyberte si jen takového zprostředkovatele pronájmu kanceláří v Praze, jenž vám může poskytnout i nadstandardní služby, jako jsou nabídky konferenčních prostorů, pomoc při stěhování do nových kanceláří, možnost výměny kancelářského nábytku a finanční služby (pojištění). Nabídka kompletního servisu vám ušetří čas i peníze.

Rate this post
Sdílejte