Zařizujete si kancelář nebo pracovnu? 3 tipy pro výběr vybavení

Zařizujete si kancelář nebo pracovnu? 3 tipy pro výběr vybavení

Sdílejte

Pořádně a funkčně zařízená kancelář či domácí pracovna podporuje produktivitu. Každý kousek vybavení by vám měl pomáhat s běžnými úkoly během pracovního dne. Na stole je potřeba dostatek místa, kancelářské křeslo by mělo být pohodlné a zároveň musíte mít k dispozici dostatek místa pro uložení drobných potřeb i nejrůznějších dokumentů.

Dostatečně velký pracovní stůl

Základním prvkem v každé pracovně je rozhodně kancelářský stůl. Dobrou volbou jsou například stoly s nastavitelnou výškou, které si můžete přizpůsobit podle potřeby. Hodí se pro střídání práce vsedě a ve stoje. Klasickou variantou je stůl s pevnou výškou. U všech typů sledujte i rozměry a ujistěte se, že se vám na pracovní plochu vejde všechno potřebné.

Pohodlná židle

K pracovnímu stolu neodmyslitelně patří i kancelářská židle. Ta opět může mít několik podob. Vhodné je vybrat si polohovatelný model s nastavením výšky. Pro větší pohodlí můžete přidat podložky pod židli a na stání. Jestli chcete změnit styl sezení, protože vás trápí bolesti a nemáte pohodlí, vyzkoušejte ergonomické sedlové židle a stoličky. Kancelářský nábytek nabízí opravdu hodně možností, jak si pracovní prostor přizpůsobit podle vlastních představ.

Skříň pro uložení dokumentů a všeho podstatného

Pořádná kancelářská skříň nabídne místo pro uložení nezbytných věcí. Vejdou se do ní pořadače s dokumenty, čisté papíry, náhradní náplně do tiskárny a mnoho dalších věcí. Při výběru konkrétního kousku sledujte nejenom vnitřní rozměry, které by měly sedět do vaší kanceláře, ale i uspořádání vnitřního úložného prostoru. K pracovnímu stolu je dobré pořídit si menší skříně se šuplíky, kdežto větší skříň může mít spíše poličky a podobně. Pestrou nabídku najdete na internetovém obchodě, kde si jistě vyberete tu správnou variantu.

Rate this post
Sdílejte