Sháníte novou autobaterie? Víme kde a jak ji nejlépe vybrat!

Autobaterie je v podstatě spotřební součástí ve voze. Nemá nekonečnou životnost a většinou doslouží mnohem dříve v porovnání s celým vozem. Potom nezbývá nic jiného, než pořídit novou. Naštěstí nejde o nic složitého a když víte, podle čeho vybírat, máte hned objednáno. V článku najdete rady pro správný výběr i velmi jednoduché zakoupení za dobrou cenu. Nechybí ani tipy na další problémy a nápady na jejich řešení.

Když automobil nestartuje

Nepříjemný zvuk motoru, který nechce naskočit, nemá rád snad žádný motorista. Na vině bývá často špatná dosluhující autobaterie, ale problém může být i jinde. Výběr nové autobaterky je tak ještě jednoduchým řešením. Při hledání vhodného typu se zaměřte na kapacitu a hodnotu startovacího proudu. Tyto hodnoty se liší a závisí na vašem automobilu. Větší a silnější vozy s pořádnou porcí elektroniky potřebují více energie v porovnání s malými vozítky. Doporučené hodnoty autobaterie najdete v příručce k vozidlu, případně je zjistíte s pomocí pohodlného filtrování vhodných produktů na internetovém obchodě.

Na vině může být i jiný problém

Špatné startování může být vinou vadného startéru, pokaženého alternátoru či špatných kontaktů. S pokročilejší diagnostikou vám pomohou v servisu, ale pokud sami víte, kde je problém, můžete ho s trochou šikovnosti zkusit vyřešit sami. Do pořádně vybavené garáže a dílny rozhodně patří svařovací dráty, které jsou vhodné pro pohotovostní opravy nejrůznějších zařízení a přístrojů. Platí to i pro další příslušenství určené k opravám a vylepšování. Pamatujte však na to, že rozsáhlejší opravu bývá lepší svěřit profesionálům a neriskovat zbytečné poškození dalších dílů. Každého správného kutila však potěší široký výběr pomůcek na internetovém obchodě, kde si všechno objednáte pěkně z pohodlí domova.

Firemní večírky si žádají patřičnou zábavu

Blíží se Vánoce, konec letošního roku, což pro mnohé menší i větší společnosti znamená příjemnou činnost – zařídit zaměstnancům, kteří po celý rok pracovali pro rozkvět a úspěch společnosti, dokonalý vánoční večírek. Firemní večírek všeobecně patří k příležitostem, kdy stmelujeme kolektiv, možnost promluvit si mají všichni zaměstnanci napříč celou firmou, pobavit se, dobře najíst a oslavit konec dalšího roku. Je však na čase přemýšlet o tom, jaký program na firemní večírek zvolit tentokrát.

Úspěch předem zaručen

Dospělí se dovedou bavit stejně dobře, jako děti. Zvláště, pokud jsou příjemně pobídnuti kapkou alkoholu, veselí a hravost jdou ruku v ruce. Proto je důležité zajistit osvědčené hry na vánoční večírek, které si budou moct dosyta užít jak ženy, tak pánové.

Velmi oblíbenými jsou ty, které vyžadují sportovní aktivitu. Zvládnou je ti, kteří se věnují sportu aktivně, ale i ti, kteří sportují rekreačně, nebo danou činnost vykonávali někdy dávno, ať už v dětství, nebo brzké dospělosti. K populárním se bezesporu řadí např. „Lidský stolní fotbal – Minifotbálek“. Všichni jej známe, tady však budou hrát lidé sami, nikoli figurky.

Mnohá firemní akce je obohacena o atrakci s názvem „Rodeo býk“. Účastníci, kteří se rozhodnou bavit se na této atrakci, se stanou na pár minut kovboji, kteří budou zdolávat rozdováděného býka. Nenechte se splést, že jde o doménu pánů, i ženy jsou v této oblasti velmi zdatné, mrštné, obratné a dovedou se udržet velmi dlouho.

Ti, kdo se těší na zimní sporty jistě ocení „Snowboard simulátor“. Zde rádi soutěží i ti, kteří ještě neměli možnost vyzkoušet snowboard v reálném životě, uvažují o jeho koupi, a právě tady se s ním poprvé seznámí.

Společnosti, které nabízí pronájmy atrakcí k venkovnímu i vnitřnímu užití přináší přehršel nejrůznějších možností. Stačí zamyslet se nad tím, v jakém duchu chcete vaši firemní akci, nebo firemní vánoční večírek mít a vybírat. Zaměstnanci budou nadšeni a na společně strávený večer budou všichni dlouho vzpomínat.

 

 

INSPECTO je první online aplikace pro revizní techniky

V současné digitální době mají mobilní aplikace a počítačové programy urychlit práci a usnadnit administrativu. Doposud se však dané pravidlo příliš netýkalo revizních techniků, kteří museli veškeré náležitosti vypracovávat v kanceláři někdy i dlouho do noci. S aplikací INSPECTO je však práce revizních techniků komfortnější, protože mohou odbavit všechny administrativní povinnosti přímo na místě.

INSPECTO je online aplikace pro revizní techniky. Vývojáři ji přizpůsobili přímo pro činnosti revizních techniků, a to tak, aby co nejvíce šetřila čas. Samozřejmě aplikace respektuje veškerá pravidla, nařízení a normy.

INSPECTO je moderní nástroj s mnoha funkcemi

Aplikace INSPECTO je ideální volbou pro většinu revizí vyhrazených technických zařízení. Disponuje momentálně modulem pro revize vyhrazených technických elektrických zařízení. V nabídce jsou sekce elektrické stroje, zařízení pro obloukové svařování, elektrické spotřebiče a systém ochrany před bleskem. Vývojáři plánují začátkem roku 2019 přidat ještě kategorii elektroinstalace.

INSPECTO se stane pravou rukou každého revizního technika

INSPECTO nabízí celou řadu možností a funkcí. Do aplikace si uložíte všechny vaše klienty, a tím si vytvoříte přehlednou databázi, kterou budete mít kdykoliv a odkudkoliv dostupnou. Dále skrze aplikaci budete spravovat závady, plánovat si schůzky s klienty, ukládat informace o měřících zařízeních a zadávat revize. Samozřejmě se zachovává i historie, tudíž budete mít neustále přístup i ke starším revizím. INSPECTO neobsahuje žádné reklamy ani přebytečné informace. Vývojáři si zakládali na jednoduchosti a přehlednosti, což se jim perfektně podařilo.

Oceníte minimum administrativy

Skvělá zpráva. Už vás nečeká zdlouhavá administrativa. Vše potřebné můžete vyplnit přímo v aplikaci, takže INSPECTO dokonale slouží svému účelu. Přístup do systému máte nejen z mobilního telefonu, ale také přes internetový prohlížeč na počítači. Ostrý prodej revizní aplikace startuje 22. října.

 

Stěhování bytu či kanceláře není příjemné. Jak se z něj nezbláznit?

V případě, že se stěhujete z podnájmu do vlastního, případně jste zvládli výměnu menšího bytu za větší a v nejlepším se stěhujete z paneláku do rodinného domu, jste vlastně děti štěstěny. Na stěhování se těšíte. Ale mnohdy musíte přemísťovat spousty knih, nádobí, dětských hraček, oblečení, bot a dalších drobností. Ty se musejí předem naskládat do beden – populárních „banánovek“, nebo pevných kartonových obalů.

Profesionálové pomohou na místě samotného stěhování

Kapitolou samotnou o sobě je stěhování nábytku. Ideálně tak, aby v domech byl výtah. Mnohdy se však stává, že se klavíry a manželské postele do výtahové kabiny nevejdou a musí se s nimi po schodech. Výše zmíněný panelák a nějaké to desáté patro je noční můrou stěhováků. Ovšem profesionálové, kteří se specializují na stěhovací služby Ostrava, si poradí s každou zapeklitou situací. Pokud vám pomohou s nejtěžšími kusy, na vás už je přestěhování drobnějších maličkostí – ať už z bytu, nebo kanceláře. Pokud si nechcete zaneřádit služební nebo osobní auto, poslouží vám půjčovna dodávek Ostrava. Dodávky se vždy půjčují s plnou nádrží, a v tomto stavu by měly být i vraceny. Dodávky nejsou starší 15 let, jsou v bezvadném technickém stavu a plně servisované.

Využijte služeb dekorování svatebních automobilů

Komplexnost firmy nespočívá pouze v pomoci s vyklízením kanceláře, bytu, domu v Ostravě, dodávky se pronajímají po celém Česku, ale i při stěhování do/ze zahraničí. Zajímavým produktem jsou svatební dekorace na automobily. Organizátoři svatby, případně samotní budoucí novomanželé si dle barvy kapotáže aut zvolí i zbarvení stuhy, typy květin a jiných dekorací. Ty budou na fotografiích a záznamech navždy připomínat manželům jejich nejkrásnější společný den v životě.

 

Kde si výhodně půjčit dodávku pro převoz materiálu nebo stěhování?

S bydlením jde ruku v ruce alespoň občas nějaká ta rekonstrukce, pokud přímo nestavíme, a je potřeba přemístit objemnější náklad z bodu „A“ k našemu bydlišti. Mnohé také během života zastihne potřeba stěhování a často je to ne jednou. Říká se, že stěhovat se je horší, než vyhořet, avšak s pomocí spolehlivé dodávky je i stěhování hračka.

Pokud bydlíte v Brně nebo v jeho okolí, máme pro vás doporučení, kde si dodávku půjčit za nejvýhodnější sazbu ve městě kdykoli během roku budete potřebovat.

Levné a spolehlivé služby

To chceme všichni. Abychom nakupovali za přijatelné peníze, a přitom jsme byli spokojeni s komunikací i službou. Právě tohoto se drží půjčovna dodávek Brno. Nese jméno Mobilityrent a dlouhodobě spolupracuje nejen s koncovými zákazníky, ale i firmami, jež potřebují zapůjčit dodávku. Kromě zmiňovaných dodávek půjčují i mikrobusy.

To, že jsou klienti spokojeni, potvrzují jejich kladné recenze. Není se čemu divit, firma půjčuje dodávky i mikrobus od 150 Kč za hodinu, vozový park je pravidelně servisován, domluvit si můžete krátké i dlouhodobé vypůjčení a otevřeno mají každý den v týdnu včetně státních svátků. Vybraný vůz vám na přání přistaví kdekoli po naší zemi.

Co se týče spoluúčasti havarijního pojištění, jedná se o nízkou částku – začíná již od 2 000 Kč. Vybírat můžete z 37 dodávek a 14 mikrobusů. Velkou předností je i shuttle servis, který přináší možnost zapůjčení auta bez kauce s řidičem (možnost anglicky hovořícího).

Brňanům i ostatním jsou k dispozici na dvou místech v našem druhém největším městě. Uveďme a vy využijte pro oslovení Mobilityrent kontakt Brno Centrum nebo kontakt Brno Ivanovice.

Jestliže se rozhodnete využít vozový park této společnosti a půjčíte si dodávku nebo mikrobus, uvidíte, že budete spokojeni jak s cenou, tak vozidlem a celkovým přístupem k vám, jako k zákazníkovi.

 

Hledáte specialistu na nadrozměrnou přepravu? Obraťte se na Easy Logistics

Občas se stane, že společnosti (výjimkou není ani soukromá osoba) potřebují přepravit nějakou zásilku, která však přesahuje standardní rozměry povolené zákonem. O nadrozměrné přepravě se mluví v okamžiku, kdy je délka soupravy větší než 16,5 metru, šířka větší než 2,5 metru a výška větší než 4 metry. Dále legislativa vymezuje i celkovou hmotnost. O nadrozměrný náklad se jedná také v okamžiku, kdy jeho celková hmotnost přesahuje 48 tun. V takovém případě je nezbytné požádat Ministerstvo dopravy České republiky o speciální povolení.

Proč se nadrozměrná přeprava řeší různými povoleními? Důvodů je hned několik. Jestliže jsou rozměry a váhy překročené, mohlo by dojít k poškození vozovky. Ovšem hlavní příčinou je bezpečnost, neboť nesmí být ohrožena bezpečnost silničního provozu. Přeprava nadrozměrných zásilek by měla být svěřena do rukou specialistů, již mají potřebné prostředky a povolení.

Přeprava nákladů je časově náročná

Počítejte s tím, že přeprava nákladů je vskutku časově náročná. Jestliže tedy potřebujete přepravit obrovský náklad z jedné strany republiky na druhou, může to trvat i několik dnů. Přepravní firma naplánuje vhodnou trasu, sestaví časový plán a těmito dvěma věcmi se potom řídí. Nadrozměrná doprava je náročná i z hlediska financí, neboť je nezbytné zajistit speciální techniku, technický doprovod, upevnění nákladu, správní poplatky a podobně. Jestliže jste si mysleli, že pro odbornou firmu je nadměrná přeprava jednoduchá a rychlá, jste na omylu, jedná se vždy o velice složitý proces vyžadující pečlivou přípravu.

Kdo se na nadrozměrnou dopravu specializuje?

Jedním z profesionálů je společnost Easy Logistics, která má ve svém portfoliu služeb také kamionovou dopravu. Postará se o plánování cesty, zajištění všech náležitostí a povolení a o samotnou přepravu nadměrného nákladu.

 

Investice do nemovitostí v Olomouci

Investujete do nemovitostí? Jste vlastníkem bytu, nebo se chystáte nějakou realitu pořídit? Pak byste měli zbystřit. Investice do nemovitostí v dnešní době představuje velmi výhodný finanční výnos, ale jsou s tím spojená i nejrůznější rizika. I proto vznikla naše rodinná firma Musil Reality, aby pomohla začínajícím investorům a dalším lidem, kteří se nestíhají patřičně starat o své reality a chtějí pohodlně inkasovat peníze bez větších starostí a námahy.

Investice do nemovitostí v Olomouci bez rizika

Dnes už každý ví, že je investice do nemovitosti z dlouhodobého měřítka velmi výhodným zdrojem příjmu. Kdo dnes vlastní byt nebo dům a rozhodne se ho pronajímat, rozhodně neprohloupí. Má to ale i svá úskalí.  Proto je vždy moudré mít na své straně renomované profesionály.
Co všechno tedy může obnášet investice do nemovitostí v Olomouci? Hned zezačátku mohou chyby plynout neznalosti právních předpisů nebo mylného odhadu ceny nemovitosti. A další nesnáze mohou přijít hned vzápětí. Váš nájemník může posílat platby se zpožděním nebo dokonce vůbec. Dále mohou nájemníci porušovat smluvní podmínky, hlukem rušit další nájemníky domu nebo se jinak nevhodně chovat.

Problémy ale můžete mít i vy. Třeba s vyúčtováním, pojištěním jednotlivých zařízení nebo vleklými opravami. Proto jsme tu my, abychom vám pomohli, poradili a udělali z vaší investice do nemovitosti úspěšný krok ve vašem životě

Správa nemovitostí s Musil Reality

Jsme renomovaná olomoucká firma Musil Reality, která se pohybuj na trhu s nemovitostmi už přes 15 let. Naši rodinnou firmu tvoří zkušení odborníci, kteří mají perfektní znalost tuzemského realitního trhu a sami úspěšně investují do nemovitostí. Správa nemovitostí s Musil Reality se vám tak rozhodně vyplatí. V současné době už spravujeme stovky investičních nemovitostí v Olomouci, Prostějově, Přerově, Šternberku i Litovli a rádi se postarám i o tu vaši.

 

Centrum podlah Olomouc

Řešíte koupi nové podlahy nebo plánujete výměnu koberců v domě? Stavte se u nás v Centrum podlah Olomouc JeHla. Nabízíme stovky různých druhů podlahových krytin od kvalitních zahraničních i domácích dodavatelů.  Na výběr máte z různých druhů koberců, parket,  PVC a laminátových podlah i dřevěných nebo korkových podlahových krytin na míru.

Centrum podlah Olomouc

Moderní podlahová centra v Šumperku a v Olomouci vám nabízejí kompletní servis podlah od renomovaných českých i zahraničních výrobců. Naše podlahové krytiny vynikají jednak svou kvalitou, odolností, pestrostí, ale zároveň také velmi přijatelnou cenou, kterou ocení každý zákazník. Každý měsíc také připravujeme různé akce a slevy, jejichž přehled najdete na našich webových stránkách.

Pokud si stále lámete hlavu, jakou podlahovou krytinu vybrat, nezoufejte. V Centrum podlah Olomouc můžete v klidu posedět u šálku kávy a nechat se inspirovat našimi podlahami. Vše si osobně vyzkoušíte a naši renomovaní specialisté vám rádi poradí a pomůžou s výběrem.

Prodejna podlah v Olomouci

Pokud si nevíte rady se správným výběrem podlahy, nebo se rozhodujete mezi více druhy podlahových materiálů, neváhejte nás navštívit. Naše prodejna podlah v Olomouci sídlí na adrese Horní Lán, Kafkova 1343/4.

V JeHla máme více jak 18 let zkušeností na trhu s podlahovými krytinami a nabízíme kompletní sortiment podlah na míru. S ideální koupí vám rádi pomůžou a poradí naši prodavači a podlaháři s mnohaletou praxí, kteří jsou prvotřídně vyškoleni a rozumí své práci. Běžně také spolupracujeme s architekty a bytovými designéry, jejichž služby můžete také l vaší plné spokojenosti využít.

Mimo prodeje a zákaznického servisu nabízíme také odborné zaměření podlahových krytin na zakázku a naši podlaháři spolehlivě zrealizují také její pokládku. Precizně a včas.

 

 

 

 

Jak vybrat sídlo společnosti a zároveň docílit zefektivnění chodu vaší firmy? Jednou z ověřených cest je virtuální kancelář!

Jak vybrat sídlo společnosti s ohledem na co nejnižší náklady nutné ke každodennímu provozu vaší kanceláře? Pokud se pídíte po způsobech, kterými zefektivnit běžný chod vaší firmy, nabízí se vám hned několik možných způsobů, jak toho docílit. Některé jsou méně účinné, jiné přinášejí výrazně lepší výsledky. Jednou z osvědčených cest, která se hned z několika důvodů jeví jako smysluplná, patří bezesporu využití služeb některého z poskytovatelů virtuálních sídel. Proč tomu tak je a co od takového způsobu provozování byznysu můžete očekávat?

Jak vybrat sídlo společnosti a získat pro váš byznys ty nejlepší podmínky?

Pokud nejste ještě zkušený podnikatel a stojíte teprve na prahu svého snažení, měl byste v prvé řadě zjistit, co vůbec takové sídlo firmy obnáší i jaké základní náležitosti jsou s ním spojeny. A právě v tom by vám mohly být nápomocny informace obsažené v tomto textu.

Řekněme, že jste se již rozhodl a chcete zkusit podnikat za přispění virtuální kanceláře. Ještě než si však vyberete toho správného provozovatele, neváhejte si na něj vzít reference a snažte se o jeho podnikání získat co nejvíce relevantních informací! Jedině tak máte solidní šanci, že se vyhnete někomu neserióznímu a ušetříte si řadu zbytečných komplikací a starostí. Získat pro vaši společnost ten nejlepší dostupný servis je totiž velmi důležité.

Kvalitní zázemí a dobrá adresa jsou jedním ze základních předpokladů budoucího úspěchu, takže trocha opatrnosti je rozhodně na místě!

Nepodceňte význam dobré adresy!

Jedním z možných přínosů podnikání ve virtuální kanceláři je zisk „dobré adresy“, která může být vaší společnosti nápomocna jak při hledání klientů, tak při získávání nových obchodních partnerů. Budete-li například oficiálně sídlit v nějaké solidní čtvrti našeho hlavního města, získá váš byznys automaticky nádech vážnosti a serióznosti. Mnoha potenciálním zákazníkům se tak budete už na první dojem jevit jako firma úspěšná a to bez ohledu na to, zda se vám snad momentálně daří či nikoliv.

Aby byl efekt „dobré adresy“ pro vaše podnikání skutečně přínosný, vyberte si ji až po důkladném uvážení!

Existuje totiž celá řada míst, kde je koncentrace firemních sídel tak vysoká, že to u mnoha lidí může vzbudit určité pochyby. Sídlit ve stejné budově společně se stovkami dalších společností opravdu není nic, co by vám mohlo zvednout kredit. Dejte proto při výběru poskytovatele vaší virtuální kanceláře spíše přednost tomu, kdo vám bude schopen nabídnout takovou solidní adresu v lukrativní čtvrti, která není dalšími firmami doslova přecpaná. Bude to rozhodně působit důvěryhodněji.

Jen dobrá adresa vám úspěch nepřinese – nezapomeňte na služby!

Prestižní adresa může mít jistě svou hodnotu, o tom není pochyb. Sama o sobě však úspěch vašemu podnikání nezajistí. Proto až budete vybírat provozovatele vaší firemní kanceláře, krom adresy a počtu dalších společností, které na ní sídlí, se řiďte též množstvím doprovodných služeb, jež vám budou nabídnuty. Teprve jejich dostatečný rozsah a vysoká kvalita mohou mít na fungování vašeho byznysu skutečně pozitivní dopad. Na čem byste tedy měli trvat především?

1) Vyžadujte viditelně umístěnou jmenovku s názvem vaší společnosti, a to přímo u vchodu do budovy, případně v recepci.

2) Fungující recepce s vyškoleným personálem, který obstará prvotní kontakt veřejnosti i úřadů s vaší firmou, musí být samozřejmostí.

3) Poskytovatel pro vás musí zajistit přebírání, ukládání a případně i přeposílání veškeré došlé korespondence a obstarat vám též telefonické a faxové spojení.

4) Požadujte také, aby byla k dispozici nějaká zasedací místnost pro případ vaší obchodní či úřední schůzky.

5) Chybět by neměly ani běžné kancelářské úkony, jejichž provedení vám provozovatel bude schopen zajistit. Jde hlavně o kopírování a skenování rozličných dokumentů, někdy i o výpomoc s fakturami či reklamními materiály.

Úspory mohou jít do desítek tisíc měsíčně!

O tom, že provozování byznysu za přispění virtuální kanceláře může mít pozitivní finanční dopady a dokáže celkově zefektivnit chod mnoha společností, zřejmě dnes pochybuje málokdo. Ušetřit lze nejenom za nájem skutečných kancelářských prostor, ale též na mzdách. Jedná se v současnosti o částky nezanedbatelné, které v součtu mnohdy dosahují i několika desítek tisíc korun měsíčně. Důležitý je také fakt, že se můžete věnovat podstatnějším záležitostem, než je zařizování a údržba kanceláře či hledání vhodných zaměstnanců. Jako živnostníkovi vám jistě úplně stačí starosti spojené s čím dál častějšími kontrolami ze strany nejrůznějších úřadů a času zpravidla nemáte nazbyt.

Pokud si vyberete skutečně kvalitního poskytovatele firemního sídla, můžete se většinou zabývat jen věcmi důležitými, věcmi přímo souvisejícími s podstatou vašeho podnikání. A o to jde především.

Kvalitní služby přinesou úspory času i financí, dobrá adresa přivábí klienty

Prestižní adresa dokáže v mnoha případech usnadnit obchodní styky, to je jistě fakt a důležitý bonus. Ovšem za podstatnější přínos lze považovat úspory času a financí. Rozumnou volbou provozovatele firemního sídla můžete tedy ušetřit čas i peníze a obojí pak využít ku prospěchu vašeho podnikání.

Zvládnete si nyní vybrat i bez cizí pomoci?

 

Technická správa a údržba nemovitostí

Má vaše společenství vlastníků jednotek (SVJ) trvalé potíže s technickou správou a údržbou domu? Nevíte si rady s opravou výtahu, revizí kotelny nebo správným seřízením vodoměrů? Využijte pomoc profesionálů a obraťte se na zavedenou pražskou společnost PPM, která vše vyřeší za vás.

Technická správa a údržba nemovitostí v Praze

Pokud vaše SVJ nechce ztrácet čas, peníze a řadu starostí se správou domu, pak můžete využít služby renomovaných odborníků z PPM. Naše externí technická správa a údržba nemovitostí v Praze zahrnuje profesionální služby jako údržbu, správu, servis a kompletní revize technických i všech technologických zařízení v budově. Co všechno sem ještě spadá? Mimo údržby a oprav všech technologických zařízení v domě poskytneme nepřetržité služby vyprošťování z výtahů i jejich následné opravy. Vezmeme si na starost pravidelné revize vyhrazených technických zařízení i údržbu kotelny. Vyřešíme odečty vodoměrů, plynoměrů nebo měřidel tepla a případně sjednáme jejich výměnu.

Naše technická správa a údržba nemovitostí obnáší také přesné vedení evidence revizí a všech oprav elektronické podobě. V neposlední řadě vám poskytneme také nákladovou optimalizaci provozu všech zařízení, které má vaše SVJ ve správě.

Elektronický Domovní Asistent

Představujeme vám novou službu s názvem Elektronický Domovní Asistent (EDA). EDA umožňuje našim klientům efektivně vyřešit jakýkoliv dotaz, přání nebo problém. Tým systému EDA tvoří pouze kmenoví zaměstnanci PPM, takže se nedovoláte do žádného call-centra, kde se bude váš požadavek řešit několik dní i týdnů.

Systém EDA si klade za cíl zkvalitnění naší práce, tak aby se nestalo, že by některý z požadavků zůstal nezodpovězen, či nějaká vada neopravena. Hlavní výhoda Elektronického Domovního Asistenta tkví v jeho efektivitě, neboť propojuje všechny naše odborníky od techniků, profesionálních předsedů až po specialisty pro řešení havárií. EDA je pro vás připraven od pondělí do pátku na telefonu 840 111 840 mezi 8:00 a 18:00. V naší webové klientské zóně PPM pak funguje non stop.

 

Jaxx Wallet

Jaxx Wallet Download

Jaxx Liberty Wallet

jaxxwallet-liberty.com

Jaxx Wallet

Jaxx Wallet

Jaxx Wallet Download